Anna hyvän kiertää

Kerrankin pääsin mukaan tällaiseen jännään juttuun. Korttikarusellin Katjan blogista bongasin ihanan haasteen anna hyvän kiertää. Alla postaus saamastani postista. Eikös ihana! Sopii kuin nenä päähän mun laukkua koristamaan, K-I-I-T-O-S! 




Haasteen idea on se, että kolme ensimmäistä halukasta hyvän mielen eteenpäinlaittajaa ilmoittautuvat mukaan kommentoimalla tähän postaukseen ja laittavat mulle oman osoitteensa sähköpostilla (marjo.xxxxxxx@gmail.com) [poistin mailin, jotten saisi hirveemmin roskapostia]. Minä lupaudun postittamaan kolmelle ensimmäiselle pienet väkerretyt paketit, jotka pysyy vielä yllätyksenä! Hieman on jo ajatustakin, mitä posti mahtaisi sisältää ;) Voisin postittaa nämä salaiset postit matkaan 15.3. mennessä.

3 kommenttia

  1. Onkohan tää nyt vähän hömelöä, että minä olen ensimmäisenä ilmoittautumassa :)
    Esittelen sitten sulta saamani lahjuksen ja pistän 3:lla ekalle jonkun oman jutskani.. pitääkin alkaa jo suunnitella mikä se olisi :)

    VastaaPoista
  2. Täällä ilmoittautuu toinen hyvän mielen eteenpäinlaittaja. :)

    VastaaPoista
  3. Kolmas osallistuja (Katja) haasteeseen tuli Facebookin kautta, joten kaikki kolme kasassa. Kivaa, että näinkin nopeaan sakki kasassa. Pian alkaa värkkäilyt :)

    VastaaPoista