Featured Slider

Live ♥︎ Love ♥︎ Life


Yritän oppia jotain uutta. Käytin tähän korttiin toisen kortin silppuja, MINÄ!!! *tapu-tapu-tapu* On tässä sentään jotain uuttakin, nuo leikekuvaperhoset (Pink Paislee) ;) Ja ilman lankaa ei tätäkään korttia syntynyt. 

Plus ONE

Vauvakorteilla jatketaan.. Tässä hiukan poikaisempi kortti.. Leikekuvat Crate Paperin, raitapaperi joku hääteemainen Sn@p, kamerakuvainen taustapaperi Amy Tangerinen plus collectionista. 

Vauvojen aikaa


Kyllä nyt on vauvoja tulossa ♥︎ tuntuu, että vauvauutisilta ei voi välttyä, ihanaa! Tähän vauvakorttiin käytin BellaBLVD:n leikkeitä ja yhden lempparilehtiöni viimeisiä papereita, sniif. Söpishän tästä tuli. Ps. jos et ole vielä kuullut, niin meidänkin haikarapostin olisi tarkoitus saapua perille 10.5 :))

You make me happy

Ostin kuulkaas tämmöisen ihanan Crate Paperin stanssisetin, jolla pystyy tekeen kukkia ja erilaisia terälehtiä. Viime viikkoisessa askartelumiitissä pääsin testaileen tätä uutukaista, I'm in lööv! Lisäsin korttiin vielä American Craftsin leikekuvan ja iiks, ostin tasseleita 🙈 nekin sopi tähän yyberhyvin.
Jos et ole vielä eksynyt Anonyymien Askartelijoiden blogiin, niin käy kurkkaamassa, ollaan myös Facessa. Kerran kuukaudessa meillä on ari-iltana miitti ja n. pari kertaa vuodessa lauantaimiitti. Erityiset kiitokset Nannalle mukana olosta, moni osallistuja saikin tarviketäydennystä matkalaukkukaupastasi 😘

P*skis #338 Neljä jalkaa


No niin. Pitkästä aikaa minäkin mukana. Jopas oli loppuvuosi. Joulukuun alusta alkaen sairastelin ja olin ihan töttöröö, sitten kävin Kanarian lämmössä ja taas sairastuin siihen samaan flunssaan. Ai niin.. ja kävihän siinä vielä niinkin, että menin vahingossa myymään meidän vanhan kodin ja tuon kaiken mainitsemani    keskellä muutimme. Muuttokaan ei ollut helpoin. Muutimme mieheni vaarin tupaan, joka oli täysin vaarin kalusteissa, joten ensin oli aikamoinen suursiivous, ennen kuin saatiin tavaroitamme sisälle.. että tässä on tehty niin ku kaksi muuttoa, kun kantoi toiset tavarat pois ja järjesteli ne säilytykseen ja siihen päälle oma muutto sisälle.. Nyt yritän päästä kiinni tähän askarteluunkin =)

P*skiksessa on aiheena neljä jalkaa. Sainpas käyttöön näitä hillottuja puuleikkeitä, joita löytyy niin kissoina kuin koirina.. Leikekuvat on BellaBLVD:n, koristeena enamel-syrämmiä, vellumia ja lankaa. 

P*skis #334 Lahjapussukka tai -laatikko


Nyt saa askarrella aivan kunnolla. Uudessa P*skiksessa on lahjapussukka tai lahjalaatikko. Oma boxini on pohjustettu mustalla gessolla. Erilaiset härpäkkeet on kiinnitetty gel mediumilla.. Värit on tehty misteillä, sellaisilla jotka reagoi mustan värin kanssa.. Kaunista metallinhohtoa. 


P*skis #333

Heh.. No niin, kävihän tässä kaikessa tohinassa niin, että unohdin postailla uuden P*skiksen tiimoilta :D No juu, mutta tässä olisi tagi, jonka olen täehnyt tällä värireseptillä. Leimakuvana Priman doll stamps. Väritykset tein Priman vesiväreillä ja valkoisella sekä mustalla geelikynällä.

P*skis #332 bingoillaan


Ja niin on taas vierähtänyt pari viikkoa edellisestä P*skiksesta. Tämän kertainen P*skis onkin bingo. Oma rivini on sininen- x (nyöri) - ei koristeita. Leimasin Finnabairin typyn ja käytin värittämiseen Priman vesivärejä, sinisiä sellaisia. Kuivuttuaan lisäsin Dylusionin suihkepullon sinisiä ja valkoisia roiskeita. 

P*skis # 331 - symmetria


P*skiksessa aiheena symmetria. Omassa kortissani se aivan värisyttää silmiä =)) Valitsin siis taustapaperin symmetrian mukaisesti. Keskelle täräytin vielä hyvin symmetrisen teksti chipboardin. 

P*skis #330


Seuraavien kahden viikon ajan P*skarrellaan luonnoksen parissa. Oma korttini on suoraan luonnoksesta. Raja-alueen vetäsin washiteipillä.. Kuva leikekuva chipboardeja ja hitunen lankaa kylkeen. Tais olla eka joulukortti? En ole ihan varma :D